love is just a word, until someone comes along and gives it meaning

Dagen idag som började med att jag låg i sängen 15 min extra för att tänka efter om det var skola idag elr om jag bara inbillade mig, (vilket till sin besvikelse blev att mina inbillningar var sanna) har bara blitt mer och mer awesome. Drog hem från skolan i huvudvärk, men den försvann efter alla mina äventyr. Fick ett sms med tid för tatuering (VÄRLDENS BÄSTA FÖDELSEDAGSPRESENT SOM SKER PÅ PAPIS FÖDELSEDAG), sprang för att berätta för jb, promenad i solen och bara schtek med en fin människa. Nu saknas bara älskling som är typ tusen mil bort i ösd.

- MEN, fick även en tankeställare på posten........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0