life's taking a good turn

Glad påsk ! Idag är det långfredag = supa gärnet har jag hört? Lät inte helt fel för mig, men vi får nog se hur det blir med den saken, he he. Dra över till min fina Jenny ska jag iallafall, också äre middag här först. Påskägg blev det inga, utan det slutade med en stor godisskål här hemma iaf (stor menar jag 4 påskpåsar.......) MEN, då blir jag ju söt iaf. Inatt sov min R hos mig, mys. Nu är bara frågan hur man ska hinna med alla fina planer. Men, inget bekymmer mer ett äventyr!

och nej, jag är inte alls avensjuk på min bror som har en platt 32tums tv till dataskärm framför sängen.
NEJ INTE ALLS.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du haft en bra pask hjartat.. tanker pa dej :)!! om inte allt for lange ses vi :D! miss u laksar dej syster ..puss o kram mirja

2010-04-03 @ 07:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0