welcome to the real world now

tjollahopp. dagen ha vart chill. första riktiga skoldagen me lektioner enligt schema idag. de va faktiskt soft, dagen flöt på snabbt! :] de spöregna när skolan sluta (och när den börja) så ja fick skjuts imorse av mom, sen skjuts av peliss på moppen hem  :P haha en aning blöt blev man ju :p när ja kom hem blev de fika, tv, tv tv. sen nu ha ja käkat och nyss varit nere å snacka me ida som kom hit för att säga hejdå - för imorn kl 8 drar hon till vackra varma turkiet! om jag är avis? NEJ FAN, ja vill inte ha svininfluensan. Och att de är sol, turkar, god mat och problemfritt är ingenting jag tänker på. nejnej, som sagt -  jag är INTE avensjuk :( Men men. nu ikv eftersom de regna blir de film å så bara :) hoppas på bättre väder imorn ! Fick sms av syster nyss, hon är på bättringsvägen från svininfluensan! så skönt att höra! <3 andra syster är i grekland å njuter, hoppas hon slösar på handspriten!
anyway, veckan ha vart bra, ha blitt bättre i förkylningen =) nu ha ja inge mer att säga än ; jag längtar tills julafton, och inte minst till NYÅR. Ett nytt år, nya möjligheter! Att få stryka de här skitåret ur min lilla berättelse.

movietajm, ciao

Kommentarer
Postat av: mirja

älskar dej!!<3

2009-09-05 @ 12:47:26
URL: http://missqueenshorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0