''vi glider fram''

tjenispenis everyone. nu sitter ja här en liten snabbis för some update innan ja springer tibax under täcket igen. ha nämligen vart ute idag me folks! :D
runt halv åtta fick ja sms av fannsna2; disser fucker. VA? tänkte jag. sen få ja sms av albatross att dom vill ha ut mig. så ja drar till rampen. där är alba, christopher, fannsan2 å limpan ;] hääh fina smeknamn. anyway, så då va vi där ´tills nio. under tiden hann vi köra moppe, krascha moppe, sladda moppe, daniel å co kom, köra charader å dansa. JUSTJA, Å HA KRIG PÅ AXLARNA! ja satt på chistophers axlar, fb på johans. åsså brottades jag å fannsan. AS LÄSKIGT vi typ höll på å ramla hela tin, men de va kul som fan! :d runt 9 drog vi ner till time allihop. där blev de mest snack. sen kom flickorna å så. ja träffa dom typ 20 min sen blev kl 22 å ja frös ihjäl. så nu när ja kom hem drog ja ihop lite gottis å gick upp till sängen. FUCK va ja fryser ;o ska bege mig till värmen nuva. MEN TACK FÖR EN GRYM KVÄLL! (h) will keep it bigtime.

ciao

Kommentarer
Postat av: tisa

Måste bara säga att jag gillar din header :)

2009-09-06 @ 09:44:16
URL: http://jagskakrossaatstorningen.blogg.se/
Postat av: En Nyman

De var kul. Och de är jag som är Alba ;)

2009-09-06 @ 22:20:08
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0