var bor du lilla råtta? i min hatt.

Good evening ladies and gentlemens. Nu ska ja å bror se på fullfrys innan de är dags för sängen. Somnade runt 12 igår vilket är waaaay to late för lilla jag, så ska försöka somna lite tidigare.
dagen ha rullat på as usual. Fick önska roller idag på dramat. Shit asså, ja hadfe ingen aning om va ja ska önska, så fannsan2 kom på en plan så ja haka på den! Får se om 2 veckor va jag bli ;) Sen ska ja ju dansa såklart! På tal om dans .. Idag efter skolan drog ja å pluto på dans på vildhussen. Streetdance med en brud från norge som lär ut på wendlas också. Hon va ju duktig, å som sagt dans är ju kul - men den där kursen va lite wierd. Hon vill att vi ska göra ormen/masken, lite breakmoves på armar me benen i luften osv .. Är de verkligen nånting för mig? Naah .. få fundera på de dära tro ja  ..


ha plattat håret idag för första gången sen julas :9


Kommentarer
Postat av: Mamsen

strunta i dansen, tacka vetja ZUMBA

2009-09-22 @ 12:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0