there's something 'bout the way u are

Guten morgen. Ja. Igår kväll runt 8 fick ja sms av Chirstopher som skrev å fråga om jag ville följa han, Diana & Johanna till Johannas stuga. Visst tänkte jag. Så dom kom och hämta mig, och där blev de lite dricka, kortspel, guitarhero och sen vart de till å bada tunna! Mys! Först va de bara 35 grader och elden slockna så då vart de kallt. Sen kom Christopger till undsättning å tände på igen. Sen kom Johanna och blev hjälte när hon fixa så allt funkade riktigt. 10 min senare var de 44 grader. SHIT, då klev vi upp. Runt halv 1 kom mom och hämta mig. Haha de va världens mysko dansk där. Vilken 'man' säger ja bara :o HAHA.
Tack folks för kvällen, hur kul som helst :)

Imorse kom bror in och väckte mig halv 11. HAha även, typ första gången han väckte mig :o Så vi satt å snacka lite i min säng, sen blev de lite biljard och frulle. Nu sitter jag här, ska strax duscha osvosv .. Dagen kommer nog bestå av some chillin. Sen ikv skulle mom komma me spikmatta. Melike :9

men nu ska ja lägga in lite musik på mp3n, behöver lite update. Synd att man inte kan ta alla låtar från spotify dit.. Borde uppfinna de, gratis ;o


tunnan vi bada i. mys, me ljusslingor å allt.

ciao

Kommentarer
Postat av: fanny

vi skiter ire tsms. <3

2009-09-13 @ 12:29:50
URL: http://fannsanbanan.blogg.se/
Postat av: Diana

En trevlig kväll vare :) Ja du dansken var lite speciell och läskig :p Tack själv för kvällen.

2009-09-13 @ 13:46:17
URL: http://diaaaana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0