skinny love

Dagen ha gått relativt fort faktiskt. Men bäst va ju imorse faktiskt.
Nyss käka ja middag. Då hade mams varit duktig å gjort sin egen kycklinggryta me wokgrönsaker å nudlar. Duktigtjej. :)

Anyway. Sen blev de lite bråk mig & bror emellan. Tro det eller ej, men jag är GRYMT LEDSEN över att allt handlat om mig det här året. Jag förstår att du känner dig ensam, knuffad åt sidan. Men saken är den, jag har inte valt att bli sjuk. Samma sak som när du blir förkyld, eller när du får cancer - det är ingenting man väljer. Visst kan man göra allt man kan och har makt till för att de inte ska hända, men i slutändan så kan vem som helst drabbas. Men trust me, jag försöker allt jag kan för att bli frisk. För att allt ska bli som vanligt igen. Och ja har gjort grymt stora framsteg, de vet du också. Jag anklagar inte dig för att vara självisk, utan jag fattar att du också behöver uppmärksamhet. Men du ska veta att jag klandrar mig själv, HATAR mig själv every single day för allt jag utsätter mina nära&kära för. Så tro inte att jag bara gå runt och fjantar mig när jag säger att jag inte orkar mer. Att jag inte bryr mig längre, inte finner nån mening i att vara jag längre. För sanningen svider, här är ett bevis.


Kommentarer
Postat av: jenny :)

lövu!

2009-09-12 @ 23:27:00
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/
Postat av: mamsen

men du vet ju att vi älskar dej jämnt, även när ditt lilla spöke i huvudet får fram dina värsta sidor, dom positiva uppväger dom negativa..

kramizar

2009-09-15 @ 09:54:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0