oh, watcha say?

Good evening mates. Nu sitter jag här och är jätte snygg i pyjamas med handduksturban på huvudet. Jag ha nyss duscha, blev så svettig när jag & fannsan dansade zumba! haha, så roligt när man är två! Anyway, skoldagen gick fint. Fick reda på att jag hade 16/17 på asienprovet och 16/20 på mattedelen. :) Nöjd moehoe! Sen följde jag Ellinor hem, för första gången sen typ 6an ;s Sjukt jag vet. Men vi snackade mest hela tiden, drack GOTT te, (första gången jag tyckte te va gott, english breakfast med honung), åt sockerkaka, lagade FRIKADELLER med spaghetti, snackade lite till. De va sjukt kul, vi få inte tappa varann nu igen! :) <3

När jag kom hämtade vi upp fannsan, sen dansade vi. Nu ska fanny, robert & annalena bo här i en vecka framåt. Mys med den absolut bästa vännen i världen, fannsan lillasyster. <3

Nu ska ja läsa en tidning lite, sen blire nog film & sova.
Imorn ska jag ju till stan, bup, handla lite, och sen bio - flickan som lekte med elden! :d kommer bli mys!

ciao.

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Vad är de där Zumba för dans? :o

2009-09-28 @ 22:25:39
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: ELLINOR

awww, vad söt du är!

NEJ, det får vi verkligen inte göra!

"4evaah" u know XD



<3

2009-09-29 @ 10:35:49
Postat av: gamm mentorn

Har du Zumba- alltså eget??

Låna å testa?



//LS

2009-09-29 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0