man must dance

God morgon. Eller ja, jag vaknade runt halv 9. Sen dess ha ja bara lega i sängen å käkat frulle, samtidigt som de blev massa tvtittande. En bra start på dagen :) Nu ha ja precis duscha & klätt på mig. Ska väl strax käka lunch, va de nu blir. Sen idag få porris höra av sig, så få vi se hur allt blir ikv :] Just ja, igår fick jag några anklagande oförväntade sms. Vad fan kom det ifrån? VEM fan går runt och sprider massa falska lögner om att jag snackat skit? Vem de än är, är jävligt falsk som inte ens kan säga det to my face att jag snackat skit. Nej just det, jag har ju inte de - så de är ju bara FET jävla lögn. Pfft, patetiskt att sprida rykten om andra bara för att göra livet lite roligare. Ta en dusch och skaffa dig ett liv, k00ling.

ready to face the day.



saknatdig.

Kommentarer
Postat av: pluto

alltså... vissa bilder ska man bara inte ladda upp :o typ som den där ;) <3

2009-09-27 @ 17:10:20
Postat av: En Nyman

Hahaha bilden :D

2009-09-27 @ 17:39:16
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0