it's time to put you down

Shululu. Nu ska ja strax laga köttfärssås & spaghetti. Mums! Sen ikv ska jag å mams testa på att dansa ZUMBA. Haha tittiade en snabbis på hur de va igår, asså shit, ja undra om ja ha så flexibla höfter att ja klara av de? Jag uppdaterar! Skolan ha flytit på idag rätt bra. Förutom kroppkakor till lunch, not my style. Men men, de ha ju gått 3 veckor me acceptabel mat nu så va förväntade ja mig .. Blev klar på bilden, grym som jag är. Och jag å cajjo paxa Beethoven på musiken, så nu blire lite Beethoven lan framöver. Intressant gubbe. (y) Idrotten sprang vi på, grym som jag är, sprang ja alla tre varven me lite push från Emma. Söt lärare som ja hade, berömde han mig bra! haha. Imorn är de IT-dag på skolan = 3x90min datalektioner. TEARS OF JOY. Som att jag inte sitter vid datan nog -.- Torsdag = matteprov = jag inte hunnit till diagnosen = FAIL. Fredag = asienprov = jag inte tränat = moehoe i panik = FAIL. MEN, trots att allt inte varit annorlunda motför alla andra dar .. Ha jag tagit mig igenom dagen med ett leende på läpparna! Se där!


smile to the world, and the world will smile to you.


Kommentarer
Postat av: cajjo

Söötnoos<3

2009-09-22 @ 19:51:15
URL: http://karolinamatttila.blogg.se/
Postat av: fanny:)

jag är avis på dej snygging.

du är bäst. :D

2009-09-22 @ 20:54:18
URL: http://fannsanbanan.blogg.se/
Postat av: En Nyman

Och vad är ZUMBA!? :o

2009-09-22 @ 23:20:15
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: mamsen

du fixar nog provan, du är duktig. zumba gick ju bra, tur ingen ser en :-)

2009-09-23 @ 13:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0