i would walk a thousand miles

assååå, ja ha fet söndagsfeeling nu i hela kroppen. precis sett priviliged, sen så sitter ja här nu, ska strax fika lite å ta fram kläder tiss imorn (sånt jag ALDRIG hinner samma morgon ). fryser om händerna å ha mensverk ;o no good combo. mams baka kakor för första gången i hela sitt liv asså, vet inte va som flygit i hon :o de luktar hur gott som helst iaf! ska dra ner å kika va hon håller på me för fuffens strax! men först ska ja kolla igenom bdb. SHIT va alla ladda upp hela tiden. :o själv suger ja på att ta bilder, måste bli bättre så ja ha nått att visa här på bloggen! skärpning. men nu får ni ingen bild, för ja måste nämligen ta å göra nått åt mitt s.k hår. de bara faller av hur mycke hår som helst. ja svär, hela dan ha ja gått å plocka hår som ja tappa. ja vet inte va de bero på? kan de vara för att ja ALDRIG gör inpackningar, å ALDRIG klipper mig? verka lurt allså. men förhoppningsvis få ja klippa mig snart då natalie ha tid. kom igen, mitt hår ser inte bra ut nu asså.

måndag imorn. YEY. när ja kommer hem från skolan ska ja baka tårta åt mom iaf :] ja vill oxå fylla år, ha nyår, jul - NÅNTING. make som action bara. allt är så dött, de märks att de börja gå mot vinter. JAG ÄR ALLERGISK MOT VINTER. hur fan ska detta sluta?

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Jag är oxå allergisk!

2009-09-06 @ 22:25:43
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: tove

Må ju bli vinter för att det ska kunna bli jul :)

2009-09-08 @ 13:30:46
URL: http://tovelaurin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0