he's gonna get you what you want

God morgon. Nu ha porr farit hem, och jag sitter här lite innan jag ska börja på dagens ärenden. Det här är en söndag som kommer bestå av lite städa, plugg och bara ta de lugnt. Behövs, jag mår ju inte super idag ..

Inatt som ju porris här. Hur kul som helst! Jag har saknat dig så mycke! De kändes inte alls som att vi tagit paus från varandra, utan vi va lika tight, lika störd som vi va förut. Jag älskar dig pluto, kommer inte släppa dig. <33
Vi såg på film, flightplan. Jävla panikfilm, visste inte vart jag skulle ta vägen när jag såg den! :o Käka godis, snacka massor. Sen så åkte vi lite moppe, var ner på stora byn och träffa lite folk. Sen runt 12 kom Christopher&Jimmy hem till oss, så vi va me dom lite. Sen åkte vi alla ner på byn och leta efter Holgers moppe. Men inga resultat. Dom drog hem runt halv 2. Då gick jag och porr och la oss i sängen och titta på Skönheten&Odjuret. Fast jag somnade, så ja hann inte se hela :( Vi få ta de nästa gång! Haha. Nä men hur kul kväll som helst!

Lite pics från igår, :)




vi åkte moppe och tjuvtog kort på folk ;)


smygtagning :p

tack för kvällen porris. <3



though I have regrets,
I'll learn to forget, and just keep moving on.
Cause when the whole thing is gone, I have to be strong.

Kommentarer
Postat av: Anonym

barfota ;) :D

2009-09-27 @ 13:22:48
Postat av: pluto

VEM HAR KOMMENTERAT ATT JAG ÄR BARFTOA? :O



pluto jag hade HUR kul som helst igår! så jävla skön stämning! :) jag älskar dig <3

2009-09-27 @ 17:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0