i know how it feels, believe me, been there

Bää. Hej. Hallå. Whatever. Nu sitter jag här, tänkte skynda mig lite så ja hinner ligga på spikmattan en sväng innan ja ska somna. Så skönt! Först gör de ont, men sen bli de varmt å skönt. Klev upp halv 7 imorse för att va på bup i stan 9, så snacka om att ja är trötter! Kommer nog somna ;o Anyway, när ja kom dit gick allting bra. Jag & Tanterna var lite oense om hur saker ska hanteras osv, men ja - allt slutade bra. Å jag såg Johan & Bandet i tidningen också! :] Sen blev de handla lite, sen drog jag och mams på lunch. Efter de mötte jag Natalie å följde henne till JB. Där klippte hon mig. SHIT, RAKT KLIPPT, INTE V-FORMAT SOM JA BRUKA HA. HJÄLP, JA HA VÄRLDENS KORTASTE HÅR! Hon är hur duktig som helst, och hennes prov gick ut på att klippa rakt - MEN JA SKA INTE HA RAKT. Jag har just nu kort, lockigt hår. Som ett får ungefär. BÄ. (undra om de bli uppsatt imorn?)
Efter de gick ja å mötte mams & blivande bruden lotta på törners! Där fick ja en chock, LOTTA HA KLIPPT HUR KORT SOM HELST Å FÄRGA HÅRET ORANGE! Jag såg inte att de va hon, men sen så. Grymt som fan!
Efter lite skitsnack drog ja å mams å köpte lite ansiktsprodukter till moi, sen åkte vi hem. Skönt!

Nu ha ja nyss kika idol, så nu blire chillin på spikmattan, sen SÄNGEN <3
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0