i hope u'll turn my tears to roses

guten morgen. eller ja, klockan är halv 3 å ja vakna 8 imorse så morgon är de kanske inte längre.. ? anyway.
idag ha inte så mycke spännande hänt. ha egentligen ingenting att skriva om faktiskt. fick bara nått bloggryck om att skriva nånting onödigt som alla storbloggare skriver om tusen ggr om dan som alla verka fastna för? just ja, ja ha prov på asien på fredag. SUCK! så måste plugga idag .. jåååbit. men ´men, bit ihop. nått kulare - på tisdag fyller mom år! shit, hon beter sig och ser mycke yngre ut än va hon är asså! men ja, då blire middag å nutellatårta där :] sen kanske ja ska överraska hon lite, men jaa, min blogg är hennes startsida på datan,  så hon läser min blogg emellanåt så ja ska inte avslöja nått!

en sak ja ha funderat på är .. förut för nått år sen, tyckte jag att de bara såg trashigt ut me slitna håliga jeans. nu tycker ja att såna i stuprörsmodell är de snyggaste du kan ha på dig just nu! så ja undrar .. är ja ensam om de elr välkomnar vi vintern me bara ben å en rejäl förkylning?


mina lööövly jeans

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Jag tycker de är snyggt om en tjej har de :P

2009-09-06 @ 22:23:15
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0