i don't know where my smile went. can i have one of yours?

helluu. nu ha ja precis nyss satt mig här - trots de fina vädret. men till mitt försvar tog ja nyss vovven ner på affärn å köpte juice. så lite sol fick ja allt. varmt som fanken! skolan gick bra idag. lite allmän seg men what the heck, vilken dag är inte liksom? ja gjorde 16 tal på matten. JA JAG ÄR STOLT! Matte är de svåraste, drygaste å hemskaste ämne av alla! men ja, de här kan nog gå ändå! igår firade vi ju mom. Me tårta och god mat :) Hon vart jätte glad. Och faktiskt så de va riktigt mys å sova där! Så längesen nuju! Även att offa väckte mig igår kväll å gav mig en supertandborste! haha gull. Ikv är jag hundvakt. Mams ska på ljusparty :p De är ju sommaren me göran ikv, men den såg ja förra veckan! Haha ;p Tixmongot. så kul! Idag kom syster hem från Grekland oxå! Hoppas hon haft de sjukt bra! :D ska prata m,e henne nån dag så hon få berätta :)

nej nu ska ja kika lite innan ja ska laga mat. ciao påer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0