I asked them to stop, but then I joined in

God eftermiddag! Nu sitter jag här, ha precis duschat efter lite styrketräning så ja ska strax laga pyttipanna :]]
Jag känner mig sjuk och är helt slut, så ikväll ska jag bara se lite film me bror. Full frys. Haha jag dör, så kul!
Idag satt jag & krillepille i caféterian. De gick som smort de ;D Christopher är ju inte så smidig, men allt löste sig när jag tog över och han insåg att det är kul att spela spel på datorn -.- Haha. Vi fick reda på att matteprovet flyttas tills imorn, men då ska vi tydligen välkomna hem alltförbyngänget, så de bli flyttat tills måndag ! yes. Men asien provet är imorn, men ja, lite plugg till så ska de nog gå bra :) Justja, idag på idrotten så hoppade jag, Moa N och Carro höjdhopp. Envisa som vi är försökte vi hoppa högre än vi är menad att göra, och Carro hoppa fel så foten knäcktes. DET SÅG SJUKT ONT UT. Det slutade med att hennes pappa kom och hämta henen, och nu är hon i stan på röntgen. Jag håller tummarna för att ingenting är brutet! <3 Nu kurrar de i min mage, så nu bli de pyttipanna & stekt ägg! MUMS! :)

Vännen, where did I go wrong? Sen när finns det inte plats för mig längre?


Tila Tequila - snyggaste jävla bruden i världen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0