cause she will be loved ..

Hallå. ZUMBAn igår va sjuukt svår, men hur kul som helst!
Idag var inte alls en lika bra dag som igår. Idag är alla problem tillbaka i huvudet, och snurrar runt, runt, runt. Jag blir helt yr, vet varken ut eller in. Vilket märktes på vissa fronter .. Skärpning Moa, sköt dig nu!

På skolan hade vi IT-dag. De va chill, speciellt när vi satt i datasalen. Då fick vi göra ett word dokument med ett eget tema där vi skrev lite osv. Efter många om och men, slutade det med att jag tog Disneyland Paris! Åh, efter att läst lite om allt där och fått en inblick i magin, dör jag. JAG VILL OCKSÅ DIT. Även fast jag är 15 år och inte borde vilja åka dit, tror jag de skulle va grymt kul! Allså fatta? Dansa me Långben i Paris, kan de bli bättre?

När jag kom hem va ja me fannsan2bästalillasyster. :) Lite snack sen platta hon håret på mig, hon tyckte de såg så ''roligt ut att platta!'' Haha sötnos. Strax ska ja återgå till plugget. men seriöst, VEM FAN UPPFANN MATTE? Ja fattar ingenting. Ja kommer faila totalt i nian nu ........ Som vi sa på en lektion idag, jag ska bara sitta vid datorn en kvart! (läs: 1,5 timme)


(fattar ingenting, blir chockad när ja stöter på ett TILL tal som är mänskligt ömöjligt att räkna ut)

Kommentarer
Postat av: plutooooo, planeten alltså

jag ser dig härifrån rymden. och jag vet att den andra pluto förmodligen kommer faila mer än dig! så va lugn! :)



ta det chill ;)

2009-09-23 @ 21:11:56
Postat av: mamsen

men fråga om hjälp, tror säkert nån kan förklara för dej, du är ju bara bäst eller hur?

2009-09-24 @ 10:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0