a melody softly enters through my soul

God kväll alla fans! Nu ha jag precis kommit in från en liten prommis me johannyman :)) Vi träffa thilde, anlie & linn på bt också :] Skolan va soft. Hade asienprov, gick asbra känns de som (y) Också mötte vi upp alltförbyn gänget. Jag tycker synd om dom, de vi va typ 20 pers där .. Hoppas dom ha mer tur på föreställningen ikväll! :)
Imorn ska ja va me plutoporr. Så jäkla kul! Jag är hypaaad. De va år och dar sen vi va sist. :o Har saknat dig cocogirl.

Nej nu ska ja slänga mig framför tvn, ta tummen ur röven och måla naglarna & käka godis = fredagsmys.
Ha en fin fredag folks.


dagens låt; sway - the kooks.


Kommentarer
Postat av: pluto!

Hallååååå! Du kommer förmodligen inte se det här idag, eller ja kanske - men om! ring mig :) jag kommer ändå ringa/smsa sen :)

2009-09-26 @ 10:20:10
Postat av: guess who

så det spelar ingen roll om du ringer eller inte, jag kommer hröa av mig ändå :D

2009-09-26 @ 10:20:47
Postat av: ida

haha, vilken härlig bild :)

2009-09-26 @ 15:40:18
URL: http://musikstopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0