you'll be my american boy

Shulul peeps.

Nu sitter jag här vid plutos lilla söta dator, medans hon testar kläder. :) Första gången jag är hos henne på länge nu! Skolan idag har mest varit en riktig lektstuga. Jag har bara lekt hela tiden, eftersom jag är klar med allt. Och busat omkring. :) Men men, en bra dag för att gå på lov dvs! För nu är de officiellt höstlov. MYS!

Antagligen ska jag och porr stanna här och käka tacos, och sen dra hem till mig och slita fram lite halloween pynt som vi ska låna ut till klassen eftersom dom ska ha disco för 1-3an ikv. Sen ska vi se på lite film och ha det mys innan vi drar vidare till frida'p och folket :) Bra kväll låter de som!


Kommentarer
Postat av: En Nyman

Då kanske vi ses :)

2009-10-23 @ 15:26:29
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0