you got me hypnotized

God eftermiddag kamrater!
Morgonen var jåbig. Började med att jag började blöda näsblod (!!?) när jag stod och sminka mig, sen var det iskallt här i lägenheten och jag var astrött. MEN jag var stark och kämpade mig på jobbet.

Nu sitter jag här med sassi och har precis kommit hem från ännu en dag med jobb. Fast idag fick jag göra lite mer än att bara sköta disken, idag fick jag baka 8 kladdkakor också :p höhö. Hoppas gästerna gillar dom imorn, annars blir det pinsamt för lilla jag :o Just ja, min chef tyckte att jag skulle kunna vara en schtekare i sthlm eftersom jag hette Moa Malmberg och det lät schteeeeeek. HAH TYCKER INTE JAG, jag tycker det låter svenne :o

Ska strax käka någonting innan jag och sassi ska in till stan och testa på bodyvive! Ingen aning vad det är för något, men sassi hade en gratiskupong på gymmet hon går på så jag fick den :) Sweet! 120 spänn hade jag aldrig betalat för ett pass ;o
Sen efter det ska vi hyra film och ha myskväll själva för sen kommer sofie imorn så då blir de inte vi ensamma. Jag saknar dig sofiepropp!

Har lite ont i huvet så jag måste ta och dricka massa vatten. Har redan tagit en huvudvärkstablett så vi få se hur de slutar. :) piz

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Schteekarn :D

2009-10-15 @ 22:22:01
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0