when you can't hold on, hold on

Sa jag nånsin "tack" för att du stod ut med mina dumheter?
För att du älskade mig?
För att du lärde mig cykla?
För att du höll om mig?
För alla de där godnattsagorna?
För att du var stolt över mig?
För det, och miljoner andra saker -
tack, världens bästa pappa.


jag saknar dig, mer än ord kan beskriva. i need u.


Nu ska ja strax börja på maten tiss mams&max kommer hem. Idag ha jag bara tränat, pluggat svenska tiss provet i veckan, duscha & sett på tv. Slapp söndag devillsäga. Ikväll bli de att se på mitt älskade priviliged, näst sista avsnittet ikväll ju :o Hur ska jag klara mig? Fast de förstås, Grey's Anatomy och Desperate Housewifes ha ju börjat så .. :p haha, tvnörd jag vet. Just ja, imonr få vi reda på musikalrollerna. Fanny, hoppas våra planer gå i verket nudå! (y)

50 frågor om allt och inget

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? - 191,05 kr
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? - jo
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - pupplurv
4. Hur lång är du? 168 heeela centimeter
5. Vilken är den senaste filmen du sett? - flickan som lekte med elden
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen:- ah okej ;) typ vila ;) puss
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - skicka sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - nä
9. När såg du senast din mamma?- två tre timmar sen
10. Icke godkänt i något ämne? - nä
11. Mvg i något? - engelska (h)
12. När vaknade du idag? - havl 10
14. Vilken plats föredrar du minst? - b u p elr a o.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - utomlands !
16. Hur stor är din säng? - 1,40
17. Vad sover du i? - olika, mest stor tshirt å trosor
18. Hur många kuddar har du i sängen? - 2
19. Var har du bott/bor? - hammarstrand
20. Tycker du om kinamat? - ja, mums !
21. Tycker du om kaffe? - nej fy
22. Vad dricker du helst till frukost? - juice !
23. Kan du spela poker? - kläd poker ;d
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - nä. vet du nån?
25. Vill du ha barn? - ja nån gång om mååååånga år
26. Kan du några andra språk än svenska? - engelska och nån fras på franska :p
27. Har du någonsin åkt ambulans? - nä
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - havet tro ja, ja gillar vågor ;)
29. Vad spenderar du helst pengar på? - resor, kläder
30. Äger du dyrbara smycken? - hah bero på vad som är dyrt?
31. Kan du rulla med tungan? - bero på va man mena?
32. Vem är den roligaste människan du känner? - alla olika tilfällen
33. Vad har du för ringsignal? - gritz - my life be like
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - aa
36. Kan du byta olja på bilen? - haha nä, hur gör man de?
37. Vilken var den senaste boken du läste? - minns inte :o
38. Dansar du i bilen? - hhh aa
39. När var du i kyrkan senast? - skolavslutningen tro jag?
40. Hur många hål har du i öronen? - 3
41. Har du någon piercing? - a i öronen
42. Har du någon tatuering? - nä
43. Har du provat droger? - nä
44. Röka eller snusa? - inget?
46. Vad är ditt mobil nummer? - fråga? :)
47. Vad ska du göra ikväll? - tvv.
48. Har du några syskon? - aa, 3 st :)
49. Vad ska du göra på sommarlovet 2010? - JAG SKA LEVA.
50. Har du en sjukdom? - mjo


Kommentarer
Postat av: En Nyman

Sommarlovet 2010! LÄNGTA!

2009-10-04 @ 22:07:15
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0