when the sun goes down ..

Tjello. Nu ha jag precis käka lunch, ska strax börja packa och dona tills imorron. Gaah, bara en dag kvar! Sen ska jag sitta i 8 timmar helt själv på ett tåg ner till motala !! Jag ber till gud att allt går som planerat.

Dagen har bestått av lite allt möjligt, ha bland annat färgat håret på mams. Jag vill oxå, men känner att jag inte har tiden elr orken för det just nu. Om nån timme ska vi fara upp på graven med lyktor och så. Skönt, jag har inte varit där på tusen år, typ. Sen ikväll ska jag träffa Christopher, hoppas på att träffa lillasyster också. Och johan'n måste jag ju träffa, både för låtarna han varit snäll och fixat åt mig + säga hejdå. Åh, stressig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0