when i first saw you, i liked you

Tisdag idag va?
Gud, är så förvirrad - fattar ingenting :o Allt jag vet är att SNÖN HAR KOMMIT, och vintern är inget för mig. Märker redan att jag går runt och fryser massa. Tjocksockar. <3

Anyway, om ett tag kommer lillasyster hit - då bli de bus :) Hon åker ju bort på fredag och är borta två veckor :( buhu, jag kommer sakna dig lillskit.

Skolan gick fint idag. Lite less är jag, men allt börjar ju gå mot sitt slut nu inför lovet. Sen var de uppvisning på centrum av "circus alfons". Dom hade 3d och grejer. Haha dom var faktiskt grymt kul, speciellt den efterblivna norsken!

Nu skriver johannymis till mig på msn, och av någon anledning använder han stora bokstäver? Jag ska visa vem som bestämmer - SÅ JAG ANVÄNDER STÖRRE.

ciao,

Kommentarer
Postat av: En Nyman

DU VISADE INTE VEM SOM BESTÄMMER!

2009-10-20 @ 16:28:56
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0