u know u got to help me out

God eftermiddag pojkar och flickor!

Nu sitter jag här helt själv i sassis lilla lägenhet. Hon har dragit och jobbat till 8 så jag får roa mig själv :) Men det ska nog gå ganska bra. Jag har lovat att laga mat tiss hon kommer hem också, :p Så jag ska fixa lite spaghetti och köttfärssås tiss 8, då blir de mat & shrek 3 ;D höhö.
På jobbet har allt varit sjukt stressigt, så jobbigt. Det kom typ tusen pers samtidigt, så allt tog slut och allt slutade med att jag och bruden som också praktiserar där slet arsle av oss medans vi stod där och riskerade att hacka bort ett finger bland all sallad. Men, det slutade bra. Allt blev lugnt - sen såg jag mörkret. 6 fulla brickvagnar med disk + 20 olika kastruller och shit som skulle in och diskas. YEY. Så jag är rätt sliten nu asså. Vill sova.

Det värsta med att jobba på resturang är att jag känner mig så äcklig hela tiden. Det känns som att jag stinker os från mat och som att diskvattnet fastnar på händerna. Nej, usch - nu har jag uteslutit hotell&resturang linjen!

Kommentarer
Postat av: mams

tur du inte står och jobbar i en korvkiosk, där luktar det värre. kramiz

2009-10-14 @ 09:06:08
Postat av: josefine

HR-linjen är inte såå farlig, men det är mkt jobb.

men det är även en rolig linje!:)

2009-10-15 @ 15:39:34
URL: http://josefiineostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0