touch me somehow

Haha, sitter här och kollar på simpson, dom är så fula! Simpsons suger, men sasssi har bara 4an och 6an så hellre det än nyheterna :p Helt själv är jag, sassi jobbar. Hon ha gjort de i snart 4 timmar och på den tiden har jag fördrivit tiden med data, tv, musik, dusch & gått lite. Jag gick ut en sväng och såg mig omkring medans jag snackade med mams i tlfn. Men det blev så jäkla kallt så jag drog hem igen. Sen precis när jag kommit in och satt mig här, plingar det på dörren! fATTAR  NI? nån måste ha följt efter mig hem! Tönt som jag är vart jag skit nojig och ringde typ alla jag kände, men det var antingen upptaget eller avslagen tlfn. Till slut svarade lillasyster till min räddning. Så jag snackade med henne ett tag tills jag lungat ner mig, sen nu har jag suttit här med tvn & musik på högsta volym. Allså shit, jag är så orolig tiss jag ska flytta hemifrån, jag kan verkligen inte va ensam ;/ Snart ska jag börja me maten iaf och fixa iordning tills sassi kommer hem. JAG LÄNGTAR. Då bli de shrek 3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0