these sleepless nights are killing me

Guten morgen.
Jag sitter här och halvsover, känner mig som ett lik uppgrävt sen 40 år tibax i tiden.
Nej men jag gick och la mig vid halv 1 igår, för jag tänkte att jag skulle kunna sova lite eftersom jag inte sovit nått bra alls den senaste veckan. MEN ICKE. Jag låg där, vred och vände på mig i 2,5 timmar tiss klokcan slog 3. Då insåg jag att det här inte alls skulle funka, så jag grävde i väskan lite - tog fram en sömtablett och halsa den.
40 minuter senare sov jag. MEN, den lyckan varade inte länge - för halv 10 imorse slogs mina ögon upp och vägrade blunda igen. Så då var det bara att traska ner och fixa frulle.

Jag är så jäkla trött nu så jag tror att jag ska försöka sova lite igen. Sen idag blir de duschen, dra upp till porr en snabbis och hämta lite grejer, träffa sofiepropp eftersom att hon åker hem imorn, och antagligen träffa johanalbis.

Sen när klockan börjar gå ner på senare timmar, blire PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY.


Kommentarer
Postat av: fanny :)

PARTA LUGNT OCH SPY INTE FÖR MYCKET! :D

2009-10-30 @ 17:03:58
URL: http://fannsanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0