happyland

Hejhejhallåå. :) Hittills ha jag & fannsan käka frulle, och rensa min garderob sen vikt in allt. TUSEN TACK SYSTER. Skulle aldrig klarat de själv. De blev halva garderoben som rök .. buhuhu. :( Fannysiss ha ju vunnit en teckningstävling så kl 14 är de final på vildhussen. Undra om vi ska dit elr om vi skippa de? Sjukt grymt iaf! :)
Sen ikväll bli de bara massvis me mys, för imorn sticker familj nr 2 igen :( Den här veckan ha vart bäst, jag vull inte bli ensam igen :( Snyft. Igår va vi på teater på centrum, men den sög så vi drog i pausen. Då stack vi till chrillestopher och va där två timmar. Fannsan stannade en timme till och ja drog hem och såg idol (resultatet). YES, mina favoriter ERIK, Tove & Mariette gick vidare! (y)

Någon som vet om det är nått bra på tv ikväll? :]

lördagsmys!


Kommentarer
Postat av: ida

asså moa vafan, du typ.......tar citat på dina rubriker som jag känner igen HELA tiden! :O asläskigt! o:

men tyvärr vet jag dock inte om det är nåt på tv ikväll, men jag hoppas det för det är alltid mysigt med en sån här slapp-helg då man inte gör nåt alls (aaa

2009-10-03 @ 12:25:41
URL: http://musikstopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0