look into my eyes, and tell me what you can see

God kväll.
Nu har jag och sassi precis kollat på svenska hollywood fruar. Haha, så fult program som jag missat totalt! Men de va kul :p
Jobbet va ännu jobbigare än igår. Mycket disk, slit och släp. Men nu har mer än häflten av dagarna gått, så hang in there! Det var roligt när en gubbe kom och lärde oss om första hjälpen. Vi fick köra lite teater, haha :) Något som jag aldrig, ALDRIG kommer göra igen - är att koka en stor grisbit med hud kvar på. Seriöst, det hemskaste jag någonsin gjort.

Sen har dagen flytit på riktigt bra :) Imorn efter jobbet ska jag och sassi på äventyr, berättar imorn!

Men nu ska jag sova, är trött efetr dagens händelser och ha inte sovit mer än 6 timmar hela veckan nu. Förstört min dygnsrytm, jag som är så noga me sömnen! Nej, back to sleep hoe.

Kommentarer
Postat av: mams

va du menar att det inte blir nå grisfötter till jul? :-)

2009-10-15 @ 08:43:53
Postat av: josefine

vart praoar du?

2009-10-15 @ 15:38:26
URL: http://josefiineostlund.blogg.se/
Postat av: josefine

vart praoar du?

2009-10-15 @ 15:38:47
URL: http://josefiineostlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0