like my own sort of heroine

Nej, jag skippade nattorienteringen. Mina ben bär inte, och minusgraderna lockade inte speciellt mycket. Så pelis&hoffis få gå själv där och bli skrämd av 6orna! Mohaha! Kvällen har bestått av en liten kylig prommis med johan'n, träffa christopher lite snabbt, tittat på tv & haft mensverk. Tur jag är hos mom som kan kurera mig :) Jag är sjukt trött, och fast klockan är nio bara, känner jag hur ögonen börja stängas - ofrivilligt. :o Kan ju bero på att jag vaknade 05.10 imorse av mardrömmar? Vet inte, sover så oroligt när jag är ensam. Speciellt med tanke på att mitt rum är på övervåningen och blåsten typ går igenom väggarna in i rummet :o Har tittat på The Hills maraton nu, något sugen jag är på sommar nuva! Nej efter studenten då jäklar lämnar jag dig Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0