something so beautiful

så söt kåmpis jag har! tack vännen!



Jag som trodde den här kvällen skulle spenderas med att förbanna Gud över att hammarn är en liten håla och inte en stad med liv och rörelse - trodde fel. Jag drog ut och träffa johan'n(konstnären till bilden) en snabbis, snacka lite. :) Sen drog ja hem så jag kom hem precis till idol! Perfekt. Mina sötnosar Erik, Tove & Mariette är kvar. Det här kan bli en säsong värd att se på faktiskt! Nu sitter jag här och lollar runt med sötfolket på msn, ska strax dra mig till sängen tänkte jag. Imorn vill jag hinna packa klart allt, träffa lite folk & fara till pappas grav innan motala.


one million, unspoken words - just let it out.


Kommentarer
Postat av: ida

men hallå???????? jon är ju inte kvar, idol blev (NNNNNNNNNN) without him.

2009-10-11 @ 22:29:33
URL: http://musikstopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0