just call me when it hurts, and i'll be the cure

Nu ska jag snabba mig här innan jag ska dra ner på byn och möta mariana :) Det ska bli sjukt kul att ses, speciellt nu när hon ha en stor bullmage med en liten bebis i :D Jag är lika exalterad över födseln som hon är :D Men något jag kan sätta mitt namn på - är att hon kommer bli en grym mamma! Vi ska nog gå och träffa johanablis som jobbar på ica också. Muntra upp han lite så han klarar dagen.

Inatt sov jag hos plutoporr. Vi tittade bara på film, åt gott & hade det mys. Haha också gick vi igenom hennes gamla dagböcker. Så kul att läsa vilka problem och prioriteringar man hade förut! :p Sen ikväll ska jag träffa fridis skulle jag tro. Eller jag måste ju, eftersom jag glömde min mp3 där i fredags.

Neeeeeeej, jag som ville se fame imorn när jag ska in till stan, men den går inte förrän sent och mams ska jobba så hon vill inte stanna så länge :( Fasiekn, ja va skit pepp på den ju!

Kommentarer
Postat av: Mariana

haha om du nu inte är mer exalterad än vad jag är haha xD

2009-10-27 @ 15:01:54
URL: http://marianasoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0