i've said it so many times

Buenas notches. (allså god kväll på italienska, elr nått liknande)

Nu har jag nyss dumpat sofiepropp som varit här på besök. :) Så kul, jag kommer sakna henne när hon far!
Vi har färgat håret på mig, så nu är jag blond (med lite orange mitt på huvet men whatever). Okej det är itne whatever, jag vill inte att det ska va där. Men jag använde alla möjliga knep och det gick inte bort, så jag får helt enkelt acceptera att mitt hår är en sort för sig.
Nej men sofie var dagens höjdpunkt. För annars har jag inte gjort ett skit. Dagen har vart så grymt jävla tråkig att jag tillochmed tok upp engelskahäftet och pluggade till provet. PÅ LOVET. JA, jag har inget liv. Nån som har ett till övers?

Men imorn, då blire PARTY (y)


blondes have more fun .. LETS SEE.


Kommentarer
Postat av: fanny :)

jag tycker de va snyggt ändå! :) <3

plus att de blir väl typ mindre så efter du duschat nåra gånger ? :)



jag vill oxåååå parta. -.- <3

2009-10-29 @ 23:04:37
URL: http://fannsanbanan.blogg.se/
Postat av: fanny :)

PLUS ATT JAG ÄLSKAR DITT HÅR DIN FUCKER, JAG VILL OXÅ HA LÅNGT, LOCKIGT, VOLYMIT.



JAG VILL HA DITT :D

2009-10-29 @ 23:07:04
URL: http://fannsanbanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0