it's like i'm walking in snow, without leaving a trace

Shulul, goodmorning peeps. Antagligen är det bara jag som är vaken nu efersom att det är lov, men jag har en bra anledning! Jag & mams ska fara till stan idag och shoppa lite, träffa farbror och gå på bup. Jag är så nervös, har inte varit där på 4 veckor !! Min shoppinglista är liten, en jacka, hårfärg, mascara, bodylotion & te. Men ösd har inte så stort utbud så det är väl bäst ändå. Nu ska jag springa och fräscha upp mig lite, sitter här i min rosa mysdress med håret i en sovknut och ser tröttare ut än fan själv. Så ha en bra dag, så hörs vi sen

:*


Kommentarer
Postat av: pluto

tönt. du är alltid lika vacker <3

2009-10-27 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0