is this really just another crush

Hello. Nu är de onsdag, vilket betyder att nu har mer än havla veckan gått = lov snart!
Lovet invigs på fredag me plutoporr kväll som sover här. :] <3

Häärligt, idag gjorde jag klart asienarbetet. Shit vad tid de tagit, men nu är ja klar. Stooolt! Så skönt att kunna slappna av tiss lovet. Lillasyster åker bort, och Christopher åker bort. Det känns som om alla kommer försvinna! :( Hoppas inte, annars kommer jag ha tråkigt .- Hehe, smart uträkning ..
Nu har jag precis varit en bra vän och trotsat kylan för att gå ut och träffa Johan Nyman på en promenad, längesen ja såg han nu :o Var ute tillräckligt länge för att huvudet skulle frysa till is och börja ila, så jag ska strax fixa lite varm o'boy tiss grey's :] Måste plugga lite engelska också :( Buhh.

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Tack! Och jag är kvar på lovet :)

2009-10-21 @ 22:51:01
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0