♥ if i could dream, it would be about u

Den här dagen har börjat med pepphumör! Kanske är det för att jag somnade med ett leende på läpparna efter en träff med denispenis och söta sms? Haha, dennis är så sjuk! Så mycket som jag skrattade under dom där timmarna var det längesen jag gjorde sist. Fast så mycket som jag frös igår var det också länge sen sist :o Den här morgonen kan också ha börjat bra eftersom jag vaknade 11.20 men sen när jag kom ner berättade mams att klockan bara var 10.20 eftersom inatt blev det vintertid = jag har sovit en timme extra utan att missa dagen!
Hur bra är inte det liksom? :D Om man bortser från dennisträffen igår så sög verkligen min lördag. Bara massa bekymmer. Så jag hoppas att idag håller i sig lika bra som den har börjat! :) En annan sak som gjorde det roligare att vakna imorse, var att veta att det inte är skola imorn. Happyfeeeeeeejz.


Måste fixa om mina naglar idag också, det ser så skabb ut när man har svart avskavt nagellack. Känner mig som värsta trashcanen ;o Just ja, på tisdag ska vi äntligen köpa hårfärg så jag kan färga om mitt hår. Har typ 1 dm utväxt, myyyyyyys.


s.o.s, jag börja bli mörkhhårig :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0