i will follow you into the dark

Pust! Nu har jag packat allt utom mat tills tågresan imorn. Min väska är ÖVERFULL, jag tror dragkedjan kommer gå sönder när jag sitter på tåget :oo Konstigt att jag alltid tycker att jag packar så mycket, men sen när jag väl är borta märker jag att jag alltid glömt något :s Handväskan väger typ 3 kg, så jag undrar hur det här ska gå med bara mig själv som bärhjälp :o Fast jag sitter ju ner så då är ju allt lugnt, det är när jag ska byta tåg som kruxet kommer. Men vafan, jag kanske få be någon söt typ att hjälpa till :) höhö. Har varit upp på pappsens grav också, jätte fint där. :) Nu luktar det mat, det blir enchiladas! Aldrig smakat men det ser asgott ut!

Efter maten blir det thehills innan jag blir social med folket. Shit, imorn åker jag!

Förresten, jag har ingen aning om vad ni vill läsa här .. Så, det är bara att skriva och säga. :)

Kommentarer
Postat av: Mams

i miss you sweetie

2009-10-12 @ 11:19:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0