i try and try to walk away

God kväll pojkar & flickor.

Nu sitter jag här med lite kvällsfika, på världens bästa humör! Kom nyss hem efter en kväll med grabbarna bus! Och dom som inte vet vilka det är, ska jag berätta det. Dennis&Olov, sötbarn. :D
Kvällen började med att jag gick (okej, åkte bil 500 m till kullstaskolan) och träffade saknade denispenis! <3 Vi snackade lite, tills vi insåg att vi skulle börja lukta skit (dom har gödslat lägdorna) och frös ihjäl, så vi plingade olov och drog till han. Sen var vi där tiss halv 10 ungefär, då följde pojkarna med mig hem och släppte av mig innan dom drog till sitt. Så sjuk kväll, så kul kväll! Haha u made my day grabbar!

Nu ska jag hjälpa olov lite med asiengrejset som grymma jag gjort klart, men han snackar bara om masssa glass och varm oboy så vi få se hur de sluta :o ..



"hur ska jag få lille olov att förstå..?"

Kommentarer
Postat av: Det är INTE Olov

Så svårt ska de itne vara :O

2009-10-22 @ 22:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0