i thought your love would be the sweetest

Guten morgen.

Jag är faktiskt pigg, trots att jag & porr inte sov så mycket inatt. Speciellt inte hon eftersom jag tog hela sängen :o haha. Dagen är helt oplanerad, mer än att jag ska bekanta mig lite med duschen, var ett tag sen.
ANYWAY. Kvällen igår var sjukt kul. Visst vart det bråk och tårar, men överlag så vart de en lyckad start på lovet. Den började med att jag och plutoporr hade det mys med film & lite gott här innan vi drog vidare till Frida. Där var det både folk jag kände och inte, men ja - på slutet kände jag väl allihop :p Haha. Det blev lite spel, lite mys, och lite drickning utan att något gick överstyr och förstörde allt. Fler kvällar som dessa tycker jag (y) ´



aj löv jo, bestisplutoporr. <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0