i thought this day would be easy

Sorry for bad update idag. Eller jag brukar ju bara uppdatera en gång om dagen, men idag blev den lite sen :o Imorse vaknade jag runt 9 så då blev de frulle och tvtittande. Sen runt 11 la jag mig på spikmattan med vovve som sällskap. Jag somnade på den, sov i en timme ungefär. Vaknade av att sötvovve snarkade bredvid mig. Asså shit, ni ska bara höra :o Mams hämtade mig runt halv 1. Sen har dagen rullat på med lite allt möjligt. Nu har vi precis varit på affärn, ska laga mat nu. Sen ikväll tänkte jag fråga lille Christopher om han vill ses lite eftersom jag åker till motala om TVÅ DAGAR (!!) och är borta en vecka :] Annars bli de nog idol med lite gottis. Typisk fredagkväll dvs! Just ja, jag måste börja packa också .......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0