i pressed right, but my world turned left?

Hellåå. Skriver lite snabbt medans mom fixar middag. Jag är ledig från skolan imorn så jag passar på att sova här en natt innan jag drar iväg till motala på söndag! :) Dagen gick asbra, alltihopa. Trött som tusan är jag, men det är väl så det är att gå i nian. Plugg. Efter skolan hämtade mom mig så vi skulle åka och tanka, men ja, det slutade med att offa fick komma och tanka åt oss! Haha, så pinsamt ! Nattorienteringen igår va kul, de slutade med att jag gick i mål med johannymis och Olov :] Haha, så kula grabbar allså! Ikväll bli de nattorientering igen, fast med 6-7an, peliss & hoffa! Haha, ska bli kul och se om vi smälter in ;p Hahah. Sen efter de lär jag vara så mör att jag sover till imorn kväll. Men jag klagar inte, sovmornar är myyyyyyyyys. (y)

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vi smälter nog inte in, men det gör nog hoffis :'')

lavjo.

2009-10-08 @ 17:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0