i never wanna feel like I did that day

God morgon.
Vaknade runt halv 10 av att dörren stod helt öppen och folk skramlade med tallrikar osv i köket. Nu ha family nr 2 åkt hem, efter en sjukt kul vecka! Tack för allt. Veckan ha vart fyllt med skratt, tårar, massa mys & ja, de bästa!
Men förhoppningsvis ses vi om en månad, i edsbyn! Ja håller tummarna!

Igår bestod av lite ballongspel, - jag&fannsan vann (h) - lördagsmys & skratt. Perfekt avslut.

Veckan som kommer ha ju lite att bjuda på. Ska till tandläkarn på onsdag. Wish me luck, med tanke på allt gott som jag käkat i veckan. Sen är de nattorientering på kvällen, hoppas ja hittar några söta roliga folk att gå med, då blir hela promenaden mycke mer spännande! ;] Sen ha ja två prov. Shitshitshit. Hur ska de gå? PLUGG IKVÄLL.

Just ja, imorse fick ja reda på att de snöat/snöade. Hallå, bara jag som tycker det är liite mysko? Förra året kom snön i december, den kan ju inte komma i oktober nu? Nej, vänta till november är du snäll. Jag har inte ens nån vinterjacka än? Imorn måste jag lämna in praolappen, men jag vet ju inte hur de blir om jag ska till motala elr vara i östersund. Får ringa syster och kolla sen idag!

haha lillamy toffsen <3

Fanny Backlund - Hur tackar man någon för obeskrivbar kärlek? För tryggheten i att jag helt kan anförtro mitt liv åt dig, och för vissheten att du är en av de två eller tre människor som jag verkligen kan lita på, den som bryr sig om, den som förstår och utan förbehåll hjälper mig i livet. Tack, lillasyster. Jag älskar dig.



lillasysterpupplurv plattade mitt hår



Nu måste jag duscha innan jag utger en risk för omgivningens hälsa.

So long,


Kommentarer
Postat av: fannybacklund

du menar, hur ska JAG tacka DIG? det går inte beskriva min kärlek till dig storasyster, jag ser upp på dig. lika som jag ser upp på himlen, jag behöver dig. jag är så tacksam för dig. jag älskar dej.



den här veckan har varit sjukt jävla fucking underbar. mera sånna tack! <33

2009-10-04 @ 11:38:16
Postat av: En Nyman

Vi kan hitta på något veckan som kommer :)

2009-10-04 @ 22:06:26
URL: http://ennyman.blogg.se/
Postat av: ;*

sötnosar!

jag vill gå me dig ;d<3

2009-10-04 @ 22:13:12
URL: http://anlieah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0