i know you wanted to grow, as a person inside

Tjenamoss hammarstrand, jämtland, Sverige, Europa. Närå, så långt bort vet dom nog inte om att min lilla blogg existerar, än har jag inte fått nån kommentar på franska.

Åh, yogan igår var så skön! Hon pratade mest och vi testade lite poser och så, men ändå - i love it. Jag är helt fast. Jag tror verkligen att det här kan hjälpa mig att bli frisk i psyket. Jag längtar tills om två veckor igen !

Allså, ni anar inte vad jag jobbar på skolan. De är så jäkla mycket jobb hela tiden. Jag dör, det är så mycket nu, matte prov imorn. HJÄLP. + Att vi ha prao nästa vecka så då missar man massor. Stressss.
Just ja, idag hade skolan varit så duktig att beställt för LITE mat, så vi fick vänta typ 30 min medans de fixa annan mat sen igår .. HALLÅ? Sköt erat jobb för fan. Blir så less, vi är lika många som går på skolan varje dag? Hallå, do the math. Till och med IQbefriade folk som jag fattar det.

Annars har dagen varit bra, det finns faktiskt små söta människor på ao också, som livar upp vardagen lite :)
Jag kanske insåg det när Pernilla sköt bollen i huvet på mig under volleybollmatchen på idrotten .. ?
Nej, men positiv ska man va! Försöker intala lite ledsna vänner det nu. Visst, igår fick ja spasmer och hatade livet också, men sen kommer det små stunder då allt bara är så bra! Ta vara på dom.

Ikväll ska jag och mams zumba lite, haha, det är så kul! Sen ska jag läsa igenom lite tal från matten till provet imorn. Skönt att svenskaprovet är avklarat iaf. Lite lättare att andas.

ciao,

Kommentarer
Postat av: Pierre

Maitenant tu as /Pierre qui habite á Paris et mange des baguettes avec de vin rouge

2009-10-06 @ 22:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0