i have to find you, tell you i need you

Hallå. Ska strax slita lillasyster från andra datan och tvinga henne hitta på nått :) antingen baka vi en till äppelpaj, den ighår va ju himmelsk! Eller bli de lite billjard? Äsch då, dagen är lång!
Jag har lite ont i huvet. Har haft det ända sen orienteringen på idrotten. Va så sjukt kallt, har ilningar i hela skallen ;s Men ja, annars händer inte så mycke. Imorn äre teater på centrum. Ska bli kul, få ju gå gratis :99


Fanny Backlund. Världens bästa lillasyster i hela världen. Jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag älskar dig. Du är den som alltid får mig att le, den som får mig att se livet med positiva ögon. Ingen, då menar jag ingen, får mig att må som du gör. Du är den viktigaste jag har, den jag aldrig någonsin kommer släppa, kommer låta försvinna. Jag klarar mig inte utan dig, du är den bästa jag har. Bästavän, lillasyster, barndomsvän. Jag kommer alltid finnas här för dig, för DIG gör jag allt. Jag ger dig mitt sista andetag, mitt liv. Du är så mycket mer än guld.
Vad som än händer, kan du alltid komma till mig. Du har en speciell plats i mitt hjärta, du är och kommer alltid vara nummer 1 för mig. Du kan skjuta mig, döda mig, eller helt enkelt lämna mig. Men en sak är säker, jag kommer ALDRIG lämna dig. Jag kommer aldrig försvinna ifrån dig, sluta älska dig. För du är, och kommer alltid vara min livskraft. Fanny Backlund & Moa Malmberg. Idag, imorgon - i all framtid.


the best thing.


Kommentarer
Postat av: lillasyster

FAN VAD SÖT DU ÄR.



moa julia maria malmerg, jag är så sjukt jävla underbart glad att jag har dej, att du vill va med mej, jag älskar dej, tills döden skiljer oss åt och längre. det finns ingen som du, ingen som kan säga allt som du gör. ingen som kan förklara som du gör.

du ger mig liv, min livskraft.



i will never let u go big sistaaah. <3

2009-10-01 @ 19:47:10
Postat av: En Nyman

Hihi nä men. :D

2009-10-01 @ 22:26:49
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0