fredagsmys

Hej! Äntligen en fredag skoldag klar. Allt gick bra idag, trots att ja & lillasyster knappt sover på nätterna ha ja ändå fullt me energi till skolan! :) På sexualkunskapen fick vi se på massa porr & porrsnack. Höhö, sex på film är inte riktigt my style .. Anyway, snart ska ja dra bort fannsan från datan och hitta på nått. Sen ikväll bli de tacos me hela familjen (jag,mamma,fannsan,max,annalena,robban). Så mysigt, älska stunder som de här! Sen efter de ska jag och fanny ner på centrum å se på teater! Hoppas den är bra! :D Sen få vi se om vi är ute en stund elr drar hem och myser :] På tal om mys, storasyster ha kutat runt som en galning idag för att hitta praoplats åt mig så jag kan bo hos henne nere i motala en vecka! Jag håller tummarna. Annars kommer inte vi ses förrän kanske april nästa år, eftersom hon ska resa. Och jag menar, juli - april. De är FÖÖÖR lång tid.



truth is, everybody is going to hurt you. you just need to find the ones worth suffuring for.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0