forever now

Hällo. Ha precis käka lunch och duschat, så nu är jag mätt & fräsch, redo för onsdag! Min morgon har vart hur seg som helst. Jag vaknade vid 7 av att mams och morbror snackade så jävla högt på nedervåningen, sen så kunde jag knappt somna om förrän nån snubbe kom hit och började borra massa nere i vardagsrummet. ILLA. Så, runt hav 9 klev jag upp, snackade lite med max & daniel som för ovanlighetens skull valt att kliva upp tidigt så dom inte missa bussen till stan, jag gjorde frulle och tog med mig upp på rummet. Käkade och såg på tv, efter det vart jag så trött så jag la mig ner - och somnade. Sen vaknade jag runt 11 tiden och har bara fixat & donat sen dess. Ser att tvätten måste plockas ner också, fasiken ....

Så, vad händer idag för er då? Jag har inte planerat så mycket, tror att jag ska träffa sofie ikväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0