fly with me

Hallå, måndag igen. Anyway, nu ska ja strax fixa lite käk tills max kommer hem från basketträning & mams jobbet. Men innan de tänkte ja berätta lite om vad som hänt idag. Skolan va helt okej. Drygt som fan att lyssna på nån gammal alkoholist som berätta om sitt beroende och vägen till nykterhet. Visst, de va insprirerande, de kan ja inte förneka - men drygt. Timmen kändes låååång + att vi satt på trästolar så ja fick ont i lilla rumpen :(
Och på matten gjorde ja 4 tal. Grymt bra gjort moa! NOT. Ha b-prov på onsdag, måste gå igenom lite tekniker ikväll känner jag, eller imorn .. På elevensval fick vi läsa om ett helt nytt manus. Yes! Närå, men nu va de bättre roller, så vi fick önska om. :] När ja kom hem ringde jag till killen som äger resturangen ja ska praoa på nästa vecka. Han verka assoft, ;] plus att ja få lunch från resturangen = värstingmat varje dag. Kan va bra att få äta RIKTIG tillagad mat som man faktiskt tycker om att käka, inte som på skolan, för omväxlingensskull.
Lite plugg bli de ikväll, efter jag varit nere och testat på yoga som börjar idag! Håller tummarna på att ja gillar de (y) Har ju prov i satsdelar antingen imorn elr på torsdag. Ha inte bestämt mig än? Fan, prov överallt. Plus packa och fixa till nästa vecka osv = STRESS STRESS STRESS.

Men på onsdag är de nattorientering, då vill ja gå me söta folk & bara skratta!


saknar dig så mycket, hoppas du ha de bäst i paradiset syster!


jag saknar dig, men vi ses på söndag systeryster!

Kommentarer
Postat av: mams

oh tänk va lilla mams kommer att sakna dej, men ja hoppas du får superkul vecka, det är du värd för ditt kämpande varje dag.. kramiz

2009-10-06 @ 12:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0