BOOMSHAKKALAKKA!

HAIL!

Nu är de jag igen! Ja just de jag ja. Vet ni vem de är? Nä just de. Men de är ju jag? Eller? Nu vart jag förvirrad. Men tror mitt namn är Nyman. Johan Nyman. Igår var de någon som gick in på min blogg och skrev. Vet inte riktigt vem. Tror de var någon Moa. Så jag tog första bästa blogg och tänkte ge igen.

Så här är jag, skriver i Albamoe's blogg. Jag kan ju börja skriva vad jag gjort idag. Hmm jag åkte in till stan imorse med min mor och far. Gick runt lite, handlade småsaker på Clas Ohlson som vanligt. Sedan var de dietist som stod på schemat. Och nu efter jag varit där så får jag inte heller äta mjölk, inte ens laktosfri utan ingen mjölk alls. Så varken mjöl eller mjölk. Men ja man får väl vänja sig vid de med. Sedan åt vi mat, kycklingspett, pommes och tzatziki! Mumma! Hmm vad hände sen? Jo just jag inhandlade ett par nya snowboard boots. De behövdes! Sen vart de hemgång och nu ikväll har jag spelat gamla Nintendo spel med min enligt Moa låtsaskompis. Hon tror inte jag har kompisar men siru där har du fel!

Nu skriver Moa att jag ska skynda mig att skriva. Så försöker väl skriva lite fortare. :)

Jag har ju nu varit tråkig och skrivit om vad jag gjort. Så nu ska jag skriva lite om Moa. Moa "Albamoe" Malmberg, hon är min bästa vän. Jag är så sjukt glad över att få lära känna token. Vi har väl egentligen inte kännt varann så länge, men under den tiden jag kännt dig så har du varit underbar! Nu skriver jag till dig Moa. Du är bäst, jag hoppas jag aldrig förlorar dig som vän, du lyssnar alltid, du säger vad du tycker, du är snäll, rolig, fin! Du är allt! Du är helt enkelt sagt en Albatross! Dom finns de få av, 5-6st? Du är den bästa av dom alla iaf! Tack för allt!

Tjoflöjt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0