don't u mess with my heart

Good evening ladies and gentlemens. HAHA SOM ATT MEDELÅLDERN PÅ MIN BLOGG ÄR SÅ GAMLA!

Nu snabbar jag mig här med att uppdatera mig lite, kolla runt och fixa innan desperata hemmafruar börjar. Jag kan hoppa över tvn faktiskt - men inte det programmet! Hehe.
Jag & mams var i stan idag. Jag köpte en jacka till slut, det sista köpet och dyraste! :o Men en skööön tjock dunjacka blev de, aka fjortis/gåsjacka i färgen blå! Köpte lite småsaker som mascara, lotion osv. Nu kommer jag vara varm & fräsch igen! :) Te köpte jag också, det hette bombay chai och var en julblandning med olika julkryddor, perfekt! Hos bup gick det MYCKET bättre än förväntat, så jäkla skönt! Jag är så stolt över mig själv som hållt balansen i dom här 4 veckorna. :]

Imorn kommer sofiepropp om jag inte har helt fel? Hoppas, saknar dig din tönt!


Kommentarer
Postat av: mams

dyr jacka, så nu hoppas jag att min lilla ärta är varm i vinter...

2009-10-28 @ 11:30:44
Postat av: En Nyman

Du har all rätt att vara stolt :)

2009-10-28 @ 14:23:26
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0