all these things i've done

Shulul. Nu ska jag strax spela lite billjard me bror och lägga in lite låtar på mp3n så jag har nått att lyssna på söndag. Justja, sötIda lånade mig första Twilightboken idag med! Tusen tack! <3 Vill läsa den nu, men jag ska spara mig tills tågresan :] Skolan var soft idag. Eller inte, men jag kämpade på och fick jävligt mycke gjort faktiskt. Det är så mycket att göra i skolan så man hinner inte tänka på hur tråkig skolan är, dagarna bara springer förbi! Någon mer än jag som tycker att det är sjukt att höstlovet snart är här? Att det har börjat snöa och julen är på ingång? Shit.

Ikväll är det nattorientering, yäy. Nerrå, men det ska bli kul. Bara man gå me rätt folk! :) Hoppas att det INTE regnar.


moi et bored. ( HAH ÄVEN, JAG FICK EN KOMMENTAR PÅ FRANSKA!! SÖTBAARN! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0