you wont be lonely, even if the sky is falling down

Det enda som fått mig att va på relativt bra humör idag är låten Wake It Up - E.40 ft. Akon. Sjukt skön låt. (y)

Nu har jag precis kommit hem från middag hos mormor. Mätt i magen efter världens bästa potatisgratäng, och lite lättad efter att varit upp på farsdagsbesök på graven och lättat på hjärtat för pappsen.

I brist på annat;

Sagt nej till samlag?
Varit medvetslös? jao
Hånglat med nån riktigt ful? hah inte riktigt ful men lite ful ;o
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? neppp gränsen måste ju gå nånstanns.
Gjort något riktigt dumt? jovars
Gjort något du verkligen ångrar? hähä jo
Blivit full på ett släktkalas? nej hoppas jag inte kommer bli de heller  :o
Varit full i skolan? näpp
Blivit portad ifrån en krog? haha nej 
Varit otrogen? varför ska man va de för?
Slagit sönder en tv? haha så aggressiv är jag nte
Önskat att du var det motsatta könet? hayha hänt
Åkt ambulans? nej tack å lov
Gjort nåt olagligt? hähä jo
Fått din mamma att gråta? jo
Slagit ner någon? hahah i wish
Skämts över dina föräldrar? hänt
Skämts över dig själv? hahahha jo
Ätit från en papperskorg? nix, ha inte krisat så mycke än
Sagt jag älskar dig och menat det? yeees
Bråkat med din pojkvän/flickvän? har verkligen hänt
Dricker du? jafan, annars dör ja ju
Vem är din bästa vän? ---
Vad är du mest rädd för? spindlar å våldtäcktsmän
Vilka kläder sover du i? tshirt å trosor, nån form av pyjamasbyxor om de r kallt
Vart vill du gifta dig? haha vet inte, nånstanns varmt
Vad hatar du verkligen? spindlar och idioter
Varit kär? yes
Är du ett hälsofreak? hah nä
Har du någonsin varit kär i någon som inte är kär i dig? jo
Är du ensam nu? aa
Vill du gifta dig? vet inte :o
Vill du ha barn? nån gång tro ja nog :p


SENASTE PERSONEN SOM

Sov i din säng? moi
Såg dig gråta? max
Fick dig att gråta? mig själv och mamma
Du delade en drink med? haha hrmf .. minns inte, delade gjorde jag nog emd thilde :o
Du gick på bio med? mamma, mormor
Skällde på dig? mamma
Du kysste? hähä.


DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

Gråtit? näfan
Köpt någonting? nix
Varit sjuk? aa är förkyld nu men what the hell
Sjungit? hahah jo
Saknat någon? aop


JAG HAR

Digitalkamera? yes
Telefon på rummet? nä, hatar hem tlfn ;o
Egen dator? njää
Könssjukdom? haha nej tack å lov
Husdjur? yes
Bra kompisar? jafaan
Tar du receptbelagda mediciner? yes
Vem vill du fika med just nu? nå sjukt jävla roliga personer !


SEX, KÄRLEK OCH SÅNT

Har du någonsin haft fyllesex? hah ja
När var din första kyss? kyss elr puss? för de är olika de där :o
Hur gammal var ditt äldsta hångel? haha, 21
Och yngsta? lika som mig
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 1
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 1
Vad tycker du om kärlek? oj, as mysigt
Har du flashat/strippat nångång? hahahh nog hänt
När kramade du någon sist? idag hos mormor
Saknar du någon speciell person? jäpp
Har du svårt för att bli kär? hm .. jo
När kysste/hånglade du med någon sist? förra helgen
Är du singel? jaop (y
När fick du senast en komplimang? igår
Har du träffat någon internet person?
Har du hånglat med någon av samma kön? hah jo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0